HR QUESTIONNAIRE FOR DUMMIES

מראה, מראה שעל הקיר, מי המעסיק הכי מאותגר בעיר? מזהים את עצמכם?

 טוב, אז כולנו יודעים מה מצב שוק התעסוקה, ואיך המועמדים אמורים לקפוץ כמו  חיות מאולפות בקירקס עבור כל גחמה הזויה של המעסיק הפוטנציאלי –

החל משאלות מטומטמות ושאבלוניות של ילדות בנות 25 (להלן פקידות משאבי מאנוש), עבור להגדרות “יצירתיות” של תפקידים באתרי חיפוש עבודה וכלה בדרישות ביצועים (לכולנו יש חרדת ביצועים קבועה. כן גם לנשים, מה לא ידעתם?)

הקיצר, אין צורך לחזור על כל המידע שדלף וממשיך לדלוף לרשת. אז ידידי היצירתי – על אמת, צחי ארנון – עשה מקבץ דרישות למועמדים  מכל מיני אתרי דרושים והציע תשובות

.מתבקשות!!! ובשכל ישר. השאלות – בשחור, תשובותיו של צחי – ירוק. עם פניה אישית נרגשת – אדום – בסוף הטקסט

קשר עם צחי : לפנות אליו ישירות באמצעות המייל – מטה. רק למעסיק עם בטחון עצמי ואגו במקום הנכון. 🙂

   מאת : צחי ארנון

   מייל : zahi26@gmail.com

   לינקדאין : il.linkedin.com/in/tzahia/http:/

בלוג: http://extrabuy.wordpress.com

   קטגוריה : עובד חסר שאיפות, שכל ומעוף –  אך מושלם.

 

    להלן מקבץ ניסוחי שאלות ממאגר משרות     

 יכולת ראייה מערכתית

“אני לא רואה אף אחד ממטר”

יכולת קיום מגעים פוריים ונעימים עם הצוות והחוצה

“אם זה כולל מגע מיני אני מוכן אך אני מודיע מראש אני סטרייט”

 יכולת תפקוד עצמאי ולקיחת יוזמות ואחריות

“כמו ראש הממשלה…!!??”

 יכולת ביצוע עבודה במקביל על מספר עניינים

שתיית קפה ובמקביל לצפות באתרי פורנו גם נחשב ?   

יכולת ירידה לפרטים הקטנים

“אני יורד רק לפרטים הקטנים של אשתי”

 יכולת עבודה מטריציונית

“ראיתי את הסרט המטריקס , גם יש שם מטריצות ,האם זה נחשב !!??”

 יכולת סגירת מעגל, בעבודה עם ממשקים שונים

“אני אוהב לפתוח לא לסגור..”

 יכולת ניהול וביצוע משימות מרובות ללא כשלים

אני מושבח גנטית אין סיכוי לטעויות  : 50 % מנהל דגול  ו- 50%  כשרוני  ממש כמו דה וינצי ההוא שהמציא את הציפור , סליחה .. מטוס

יכולת מתן תשובות מושכלות ולא פזיזות,

“תמיד הייתי חסר טאקט ולפעמים אני גם אומר כוס עמק או אינאל ראבק

יכולת הפשטה

אני מוכן להפשיט את עוזרת המנכ”ל כל עוד היא שווה ולא עקומה. 

יכולת עמידה בתנאי לחץ  

כשבא לי  PP אני ישר רץ לחדר הנוחיות  

 יכולת אסרטיבית גבוהה וגשורית

שו האדה גישורית ..!!??

 יכולת ליצור סדר עדיפות רלוונטי  

עדיין לא החלטתי אם לזרוק את האשפה הוא הדבר הראשון שאעשה היום 

סבלנות וסובלנות

כאשר אני רואה קשיש או בעל מוגבליות אני ישר אומר לו בסובלנות כפי שלימדו אותי  : “יאללה תחפף ממני אין לי זמן לפרזיטים”.

חסינות ובגרות רגשית

נולדתי ילד ואשתי תמיד אומרת לי : “מתי תתבגר.. !? “.. 

תקשורת בין-אישית טובה

עם העובדים זה קצת בעייתי אבל עם E.T  זה הרבה יותר קל 

יכולת שלהוב תוך הבנת הצרכים ודמויות הכוח  

אני מכיר את ר”מ סין אולי אזמין אותו לישראל.. אני זקוק  למפחידן כזה

יכולת קבלת סמכות ומרות

משועבד אך ורק לאשתי ולחשבון הבנק שלי.  

האם את/ה מחשיב את עצמך כיצירתית ובעל/ת מעוף?

בשירותים אני  מאוד יצירתי (ללא מריחות).

אשתי לא אוהבת פרפרים אז קיצצה לי את הכנפיים ומאז הפכתי לזחל.

האם את/ה מגדיר/ה את עצמך יותר מהנדס/ת מאשר מנהל/ת?

אין לי שאיפות ניהוליות בעבודה ,אשתי מנהלת אותי בבית וזה בהחלט מספיק לי. 

בהנחה כי אין המדובר ברמת שכר, האם צווארון כחול מרתיע אותך?

לא מרתיע בכלל , אבל אם הוא בצבע כתום אני עובר לגור בהתנחלות..

 

לסיכום :

אנא עיינו שוב בדרישות ובחנו את התאמתכם.
נודה לאלו מכם אשר אינם עונים על הדרישות באם תמנעו מהגשת מועמדות,
לאלו מכם אשר מוצאים התאמה לתפקיד,והנכם מושלמים 
גנטית מומלץ לצרף מכתב מקדים המסביר את מידת התאמכם עם צילומי דרכון , דגימות רוק ושתן של כל בני המשפחה לצורך בדיקה מעבדה להתאמה מושלמת לתפקיד.
   

לקוראינו היקרים הנכם מוזמנים להוסיף פניני חוכמה תעסוקתיים שיצא לכם לשמוע ולהכיר ונוסיף אותו למדריך שלנו..

 נשמח לפידבקים, הערות והארות .

נ.ב. – קבוצת Israel Jobs-Post-it Direct Group

http://goo.gl/5OsCz

למעסיקים ואנשים שמחפשים עבודה.

Leave a Reply

